mandag 22. november 2010

Og mens vi først snakker om gamle saker..

så får jeg slenge med et lite skrytebilde! Lille Isak ble døpt i går, i kjolen sydd av Bestemor. Bestemor lagde denne da Mamma skulle døpes, og siden har vel de fleste i familien blitt døpt i den. Koselig var det da turen kom til Isak. :)



Det er en kjentsak at jeg ikke er voldsomt glad i lyseblått (selvom det har kommet seg betraktelig det siste året, før var jeg totalt allergisk), så jeg syns det er aller penest med hvite sløyfer.

Å ta bilde av både dåpskjole og baby, og samtidig få det til å se bra ut er vrient, syns jeg.. Men hvem blir ikke i godt humør av denne rare babyen her?



Isak betyr gledens sønn/den som ler, og betydningen kunne virkelig ikke passet bedre. Nå som han ikke har vondt i magen lenger bare smiler og ler han hele dagen (og natten..), så det er virkelig moro å være sammen med han. :)

2 kommentarer: