onsdag 17. november 2010

Etter-bilde!

Lille Jonathan er ikke såå liten lenger, og i det siste har han sluttet helt å bruke smokk på dagtid. Vi har kanskje vært litt sløve med det før, han har nemlig hatt smokk litt sånn innemellom utenom soving og, for han sliter med ørene, og da har den vært god trøst. Meen. En eller annen gang må man vel trappe ned, de ørene kan jo komme til å krangle til han blir 12 år for alt det vi vet.. Og siden han har vært SÅ flink kom det en liten premie i dag..



De siste dagene har jeg malt og malt, og se så fin den ble. En ekte stor-gutt seng! :) Før var den full av gamle klistremerker, og lysegrønn/gul, så jeg syns den ble kjempefin helt hvit! Det med klistremerker kan jeg foresten bare ikke skjønne.. Mine barn skal ALDRI få lov til å klistre stygge klistremerker på møblene!

Jeg får vel kanskje også legge til at lillegutt er av den engstelige typen, så han var veeldig skeptisk til å legge seg oppi her i kveld. Men regner med det går seg til. :)

Ble du inspirert og ønsker deg en sånn seng? Da er det bare å si i fra, jeg har to til stående i bryggerhuset, til salgs. Alle tre var så fine, så jeg sleit med å velge, og tok med alle tre. Til jeg fikk bestemt meg. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar