tirsdag 16. november 2010

Gammelt nytt!

Jeg har hatt planer om å henge opp en liten, søt og slitt hylle på kjøkkenet ganske lenge nå. Selve hylleplanken har vært klar, et bor fra veggen i vedskjulet, men knektene har jeg lett leeenge etter. Sikkert 20 interiørbutikker har jeg vært innom i løpet av høsten og kikket. Så derfor ble jeg kjempeglad da jeg endelig fant de rette til slutt, og best av alt, til en 50-lapp. :) Omsider fikk jeg litt hjelp til å sage ut planken fra veggen og.. Og se så fint det ble:



Den henger over der jeg ønsker meg sittebenk. Vi blir ikke helt enige i hva som er best å gjøre, så vi får tenke en stund til på hvordan vi skal lage den. Her er ihvertfall et bilde av hvor den skal stå:



Jeg lå og tenkte på det i natt, hva jeg skulle sette oppå hylla, så veldig koselig var det da jeg våknet, at Espen (!!) faktisk hadde vært og satt opp noen av favoritt gamling-tingene mine. Han må vel være drømmemannen i drømmehuset. Jeg begynner ihvertfall å lure på om han er blitt en smule glad i bestemorstilen min.

Englespillet er jeg kanskje litt tidlig ute med, men det fikk jeg av mamma i går, og syns er såå fint, at det skal få stå. :)

Og hvis noen tenker at jeg har vært veldig kreativ med hylla nå, så får jeg røpe at jeg har sett sånne hyller på mange interiørblogger i løpet av høsten. Men dette var miiin.

Dagen i dag skal brukes til maling, så om jeg er svært kvikk og rask kanskje jeg kan vise fram noen fint, ferdigmalt i morgen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar