torsdag 29. september 2011

I min verden..

er jeg sjef! Men i denne verden er det nok ikke helt sånn (heldigvis..).
Er det en ting jeg ikke klarer å motstå når jeg er på loppejakt, så er det gamle pinnestoler. De kommer hjem i alle farger og fasonger, også blir de stående i låven, i et slags stolrom jeg har der (det kan ikke kalles annet, jeg har nok ganske mange), til jeg finner en god plan for dem. Nå skal det nevnes at planen min ER veldig god, jeg vil helst ha en av hver stol rundt kjøkkenbordet, i stedenfor de matchende eikestolene vi har.. MEEEN, der er min kjære drømmemann svært uenig. Hvorfor kan jeg ikke skjønne, for dette ble da veldig fint??



Særlig når vi har to ulike barnestoler rundt bordet i tillegg, liker jeg bedre at alle har hver sin unike stol..



Det aller nyeste tilskuddet er denne her



Kjøpt på et lokalt loppemarked for 20kr, nymalt og med nytt setetrekk. Som forøvring er et gammelt babydynetrekk med en stygg flekk på baksiden, stas med gjenbruk! :)

Den gode planen min er å bare rydde bort de andre stolene, og se om min kjære mann legger merke til det, i det hele tatt. Sjansen er nemlig rimelig stor for at han ikke gjør det.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar