torsdag 29. september 2011

Herlig slitt

Denne uken har heldigvis energien vent tilbake, jeg går ikke lenger rundt i en døs, så da går det fremover med store og små prosjekter.. Malekosten får kjørt seg litt, for over sommeren har det blitt noen loppekjøp, som står i kø, og venter på maling.

Dette herlig, slitte speilet var et av dem.



Ikke er jeg noen god fotograf, så å ta bilder av et helt hvitt rom, med masse sol fra siden, var tydeligvis ikke lett..



Speilet er laget av min Bestefar, og hang på hytta til besteforeldrene mine, helt til de skulle modernisere seg litt, og det flyttet til oss. Hvitmalt ble det riktig så fint. :)

Mange av prosjektene mine er type kjedelige prosjekter, for her har vi to små som har vokst en del, og trenger nye ullklær, men det må vel bare gjøres det og. :)

3 kommentarer:

  1. Hei hei

    Det var en flott ramme på det speilet også elsker jeg hvitt så - tommelen opp :)

    Gleder meg til å se flere loppe-kjøp som har møtt malekosten :)

    I`ll be back :)
    klem klem

    SvarSlett
  2. Så fine! Lopper er fantastiske.

    SvarSlett
  3. Litt maling er magi for gamle gjenstander!
    Speilet ble kjempelekkert, skikkelig fin ramme!

    klem

    SvarSlett