fredag 16. september 2011

Sommersol i kulda

Nå er det offisielt tid for å ta frem varmere klær og utstyr. Barna i huset begynte riktignok så smått og bruke litt ull for noen uker siden, men nå har de fleste sommerskoene mine forsvunnet og. Så, da var det tilbake med vognposer/tepper/dyner i vinkurven i gangen..



Ingen skulle tro det er iskaldt ute. Bildet kunne like gjerne vært tatt på den varmeste sommerdagen, som i dag, i 5 plussgrader.



Jeg er, som kjent, veldig glad i alle årstidene, og er derfor glad for høsten. Men. ENDELIG klarte jeg og dyrke frem noen tomater (hele fem stykker.. ;) ), men hva med disse nå? De er jo fortsatt grønne mener jeg.. Hm, kanskje jeg spiser dem på trass. Hehe. :)




Nå er det straks tid for å kjøpe inn vinterstøvler til de små, for nå er det ikke lenge til de må tas i bruk, så her er det bare å slenge seg rundt. Og gjøre seg klar for en runde med hyling i skobutikken. Rett og slett. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar