torsdag 6. oktober 2011

Her om dagen fikk jeg en tykk konvolutt i posten. Men siden jeg var midt i mellom to arbeidsnetter var jeg rimelig groggy da jeg hentet posten, og derfor var den blitt liggende på benken til i dag, sammen med den andre posten. Men. I konvolutten var en premie til meg, vunnet inne hos Heimefronten, og jeg ble SÅ glad da jeg kom på den. Pakke i posten er stas. :)

Så, jeg vant de rustne bladene på lysene, og det lille gjerdet. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke gjerdet til ennå, men jeg blir blid av å ha noe på lur. Så tusen takk! :)



Rosene på bildet kom min kjære drømmemann hjem med i dag, så jeg var dobbeltheldig i dag. <3

Og forresten..

For å slenge på en liten reklame, så har Heimefronten også en liten nettbutikk, ta en kikk inn, og se om du finner noe du liker da vel.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar