torsdag 23. september 2010

HURRA!

Etter å ha ventet i all evighet (nøyaktig siden 15. juli) kom den nye sofaen vår i hus i går kveld. Endelig! Det har ikke kommet opp et bilde eller en bitteliten pynt i stua hittil nesten, fordi vi ville vente til sofaen kom. Derfor har stua sett ganske så tom og rar ut lenge nå, og vi var ekstra entusiastiske til å få ny sofa. Jeg var faktisk så entusiastisk at jeg måtte ta en ekstra runde innom stua og se at den fortsatt var der da jeg og Isak var på badet i natt.. Heldigvis for oss var den det! :)
Da kan vi altså ikke skylde på manglende sofa når det kommer til å henge opp bilder lenger, men etter å ha sett på de hvite tømmerveggene noen uker har vi vel egentlig vennet oss til dem, og har litt vanskelig for å bestemme oss for hvor bilder skal henge. Vi får tenke litt til.. ;)



Gullungen som ligger passe henslengt midt i sofaen har endelig sovnet etter masse magevondt, derfor tør jeg nærmest ikke flytte på han, i frykt for at han skal våkne med vond mage igjen. Men det ser ut til at han også likte ny sofa. :)



Litt pynt har jeg unnet stua vår i ventetiden:



Lysfatet er fra Sia og spesielt Espen følte det var et kupp. ;)


Ikke alle trenger ny sofa for å hvile ut etter en lang dag, Jonathan nøyer seg med å låne stolen (og smokken) til lillebror.. Så ikke sånn veldig vondt ut det heller da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar