mandag 27. september 2010

Endelig..

skjer det noe på badet! I dag er det så mange som 6 menner som driver inne på badet og river, bygger og putter inn elektriske ting. Gjett om jeg er GLAD!! Jeg er så knallspent på hvordan det blir inne på badet med fliser, pen innredning og drømmebadekaret at jeg nesten ikke kan vente.. Bare det å ikke ha betong-gulv skal bli F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! For ikke å snakke om dusjkabinett.. Det har nemlig blitt en liten utfordring å ta en dusj når jeg er alene med barna.. For. Isak må ligge i vogna i gangen og sove, mens Jonathan og jeg er på badet med kroken på døren. Ikke at Jonathan er annet enn god og snill med lillebror, men det KAN jo komme susende en lekebil eller sånn. Så, mens jeg prøver å vaske meg i full fart har stort sett Jonathan rukket å løpe inn og ut av dusjen sånn ca 100 ganger, med klær. Og innen jeg er ferdigdusjet har stort sett Isak våknet i vogna. Så. Jeg føler meg nærmest mer svett etter dusjen enn før. ;) Derfor er jeg mer enn overklar for å få ting gjort nå. Særlig før vinteren, siden eneste doalternativet vårt er utedoen på låven. Det føles litt som å være på hyttetur hjemme vil jeg si. ;)

Helgen som var brukte vi på mange kjedelige ting, som å rydde ut av badet, og generelt rydde bittelitt i kaoset i 2. etg. Og etter å ha vært ganske så streng med meg selv fant jeg ut at vi kunne legge ut en hel haug saker og ting til salgs på finn.no, og gi endel til det lokale loppemarkedet. Og for en interesse det er for brukte saker da!! Jeg er helt overrasket over alle henvendelsene vi har fått allerede jeg, og ikke minst entusiastisk til å få det ut av huset og tjene på det, i stedenfor å slite med å kaste det på dynga. :) Ting skjer med andre ord, selvom det er sånne ting som ikke syns så veldig. ELler. Badet syns VELDIG da!! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar