onsdag 15. september 2010

Gulvsliping og loppefunn!

De to siste dagene har jeg slipt gulvet i klesrommet mitt, og ikke minst, renset det etterpå med en slags rens. Utrolig drittjobb begge delene, men siden Espen helst ville slenge på parkett følte jeg det var best å gjøre det skikkelig. Og det ser bra ut nå. :)

Neste plan der inne nå er å spikre på noen lister, så er det straks klart for grunning.. Det bør jeg klare, bare sagingen som er litt vrien, da jeg har en smule angst for sagen! Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på nøyaktig hvordan jeg skal få de listene på for å gjøre det pent og, men siden dette er MITT prosjekt er det totalt uaktuelt å spørre Espen om hjelp (særlig fordi jeg har sterke mistanker om at han kommer til å gosse seg litt da..). ;)


-------------------------------------------------------------------------------------

Et aldri så lite loppefunn:



Jeg syns det er mange fine "fuglebur" i interiørbutikkene om dagen, men dette fikk jeg gratis med på et loppekjøp, så da shinet jeg det i steden. Mannen som ga meg det lurte på om jeg skulle ha fugl, men det er ikke helt min greie.. Tror nok jeg skal spraye bunnen med sinkspray, også er planen å henge det opp under taket på verandaen ute. Hvis det ikke kommer til å se helt jall ut da, det gjenstår å se. :) Lysene som står i tror jeg ihvertfall jeg skal bytte ut med noen andre kubbelys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar