torsdag 19. mai 2011

Gult er kult..

eller kanskje ikke! Mitt nyeste lille prosjekt er gjesterommet. Det er gult, og faktisk et av rommene jeg falt veldig for da vi var på visning her, men fargen er ikke helt min stil. Jeg liker det hvitere. ;)



Vi tømte rommet, og jeg skulle til å finne fram malekosten, helt til vi plutselig la merke til at den ene veggen hadde strietapet, og ikke panel. En liten strek i regningen. Nå kunne det forsåvidt være fint med en fancy tapet på den ene veggen, men etter min karriere som tapetserer lot vi det bli med det, og valgte panelplater. Ikke helt likt det som er på de andre veggene, men det får bare være. Jeg tviler på at vi kommer til å plages så voldsomt med det, når alt er lyst og fint.



Greit med et prosjekt som bare er helt enkelt, men litt kjedelig er det også. Var nok ikke det rommet som fristet mest nå, men det er vel noe med å utsette rom som bare ser helt ok ut til slutt, når man ikke heller bruker det så mye, så vil det vel fort bli utsatt. Så, det var bare å komme i gang. :)



Utsikten syns jeg er veldig koselig. Bare frukttrær så langt øyet kan se, det gir ro i sinnet. Skulle nesten ønske jeg kunne ha sengen min der inne, men det har jeg tenkt om stort sett alle rom vi har holdt på med, så den får nok stå der den står nå. Til soverommet vårt er klart. :)

Nå har jeg ihvertfall et maleprosjekt igjen, innimellom slagene. Har ingen ambisjoner om at det skal gå så fort, men etterhvert blir det nok ferdig. I mellomtiden kan jeg tenke store tanker om hva slags stil vi skal ha der inne.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar