torsdag 26. mai 2011

Det går fort fremover..

Her kommer en liten førpremiere på gjesterommet. Den siste uka har jeg malt og malt, og i stad fikk gulvet siste strøk med maling, og vi er forhåpentligvis ferdig med å pusse opp selve rommet.



Syns det ser ganske bra ut så langt ihvertfall, så gleder meg til sengen er ferdigmalt og klar for å komme tilbake inn igjen. Planen er å sy et forheng rundt sengen, så vi kan oppbevare div babyutstyr under den. Det er jo ikke akkurat så lett å bare smette unna vippestol, vognbag osv. Ihvertfall ikke når boden er lekehytte. ;) Dessverre er symaskinen min syk, så det kommer til å ta litt tid å få det ferdig. Men, forhåpentligvis er det mulig å skaffe en ny del til den!

I mellomtiden skal jeg henge opp noen få bilder, og andre småsaker der inne. Det er koselig det og, bare jeg klarer å bestemme meg for hva. Malejobben gikk så fort at jeg ikke riktig rakk å pønske ut noe skikkelig bra. ;)

Ellers om dagen er vi mest ute, så lenge det ikke regner. Fantastisk er det, å bare kunne ta på sko og gå ut igjen, uten å slåss med ullbukser og bobledresser på de små. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar