søndag 29. mai 2011

Genialt gårdsbesøk..

I dag har vi vært på åpen gård, på Holt gård i Vestfold. Utrolig flott gård, med masse fine dyr å se på for de små, opptil flere traktorer (for de som har småtter som er opphengt i det, slik som min), og bruktbutikk for mor! Det er aldri dumt det vet jeg, og i dag var nok dette det morsomste kjøpet mitt. Er den ikke fiiin? Jonathan og jeg syns den var stas! :)



En tur med hest og kjerre ble det også.. Da vi skulle sette oss på var det største gullet mitt veldig skeptisk og engstelig, men han ville jammen ikke av da vi kom tilbake heller.



Men ingenting overgår å sitte i traktor..



Nå må jeg bare finne en plan for kofferten min, for jeg kan røpe at ikke absolutt alle medlemmer av husstanden var like fan.. ;) Argumentet "det kan jo være veldig kjekt å ha en liten koffert til helgeturer.." fikk ikke helt medhold heller, men jeg fikk den nå med likevel da. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar