fredag 4. mars 2011

JIPPI!

I ettermiddag var den ene stolen min omsider tørr og klar for å komme på plass. Syns den ble kjempefin jeg, så nå kan alle som ikke tok den før meg bare angre.. ;)



Jeg blir helt barnslig glad når jeg får på plass sånne ting jeg har tenkt på lenge, og ikke minst, jobbet med en stund. Det ligger tross alt 6 pirkestrøk med maling bak den. Så jeg har vært mange turer forbi stolen i dag og kikket.. Hehe. Som nevnt tidligere har jeg verdens mest interesserte 2åring når det kommer til ting som kommer på plass her. Jonathan ble veldig fornøyd med stolen, og måtte rett opp og sitte der leeenge. :)

Skulle bare på en bitteliten shoppingrunde i dag, og kjøpe en hodepute og noen Norgesglass. Vel, det ble litt annet også da..



Angrer litt på at jeg bare tok en, så tror jeg må tilbake i morgen og kjøpe en til. Syns den var kjempefin, og enda finere vil den bli i gangen med tiden. Når det ikke er vogner der, så det faktisk er plass til den. Det var 50% på ALT i en interiørbutikk jeg var innom i dag, så da gikk jeg litt bananas. :) Den som måtte lure, Espen ble IKKE glad for krakken. Men jeg tror han vil venne seg til den med tiden.. ;)

1 kommentar: