torsdag 24. mars 2011

NØKKELSKAP!

Er du lei av å lese om mine geniale loppefunn bør du kanskje ikke lese videre nedover.. For å være ærlig burde du kanskje revurdere å kikke innom bloggen min i det hele tatt, for jeg er ikke lei! ;)

Det siste nye lille prosjektet mitt har vært nøkkelskap. Jeg har lett etter det perfekte siden i høst en gang, men ikke funnet. Har hele tiden hatt et på "vent" kan man kanskje si, som var backupen hvis jeg ikke fant et helt supert. Men da jeg fant ut at døren på det gikk feil vei, ga jeg litt opp.



Såå, sist jeg var innom en bruktbutikk slang jeg med meg dette her.. Bare at da så det slik ut..



Et aldri så lite skjevt og rart nærbilde. Jeg tror snart jeg må jobbe litt mer med fotokunstene mine, for de har store mangler..




Ble ganske fornøyd til slutt, noen strøk hvitmaling gjør alltid susen! "Postkassen" som henger under er alt fylt opp med solbriller, så her er vi klare for sommer og sol. :)

For å lade opp til det, har jeg noen småprosjekter på gang til trappen om dagen, innimellom kjeeedelig hyllemaling. Forhåpentligvis kommer det et bilde eller to av det, i løpet av helgen. :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke lei;) Flott nøkkelskap:)

    Ha en super fredag:)
    W

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar:) Vi prøver å være flinke til å lage det meste fra bunnen av:)

    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett