mandag 14. februar 2011

KARNEVAL

Her er resultatet av gårsdagens håndkleraid. De hang halvvåte på knaggen om sant skal sies, men er i ettertid vasket altså! ;)



Jeg tenkte lille gullungen skulle få være bjørn på karneval i barnehagen i år. Han måtte bestikkes med rosiner om jeg både skulle få prøve drakten på han, og ta bilder mens han stod i ro, men tror han ble fornøyd etter å ha kikket litt på seg selv. :)



Drakten er sydd litt på halvtolv, uten mønster eller noe sånt, derfor er den litt skjev og rar, men tror den gjør nytten sin. Litt stor er den og, tenkte jeg skulle lage litt kostymer som kunne henge i boden til utkledning. :) Drømmemannen ville gjerne male han grønn i ansiktet, så han kunne være en yoda (?), og dessuten ønsket han seg en matchende. Er det rart jeg føler meg som den eneste voksne av og til? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar