mandag 7. februar 2011

Før og Etter!

Et aldri så lite bilderas fra systuen..



Hyllene er hjemmelaget av en liten plankerest vi fant i låven, og ble veldig fine syns jeg. Klesstangen tror jeg blir fin å henge syprosjekter på, for de vet jeg aldri hvor jeg skal gjøre av mens jeg holder på.. For ikke å snakke om nystrøkne penklær, dagen før selskap. ;)

Jeg er superfornøyd med et eget sybord, og at det er litt større enn et vanlig skrivebord. For de blir alltid litt for smale, så dette blir bedre håper jeg.



Sybordet er som nevnt tidligere Bestemor og Bestefars aller første kjøkkenbord. Gjett om jeg er glad for å ha fått det. :)

Espens data bor inni her:



Asolutt ikke mitt drømmeskatoll, men. Etter å ha lett i flere mnd nå, stod det mellom det her, og et vanlig skrivebord. Og da er det her MYYE bedre! Ihvertfall med nye knotter.. ;)



Og de er faktisk kjøpt inn på bestilling fra Espen. Jeg tror bare ikke han hadde sett for seg akkurat de der.. ;)



Et lite vindu med utsikt til låven.. Og med nytt hjemmelagd hjerte. :)




Det er vel på sin plass og slenge med noen før-bilder også tror jeg.



Stilig? ;)




Nå som vi endelig er i mål er jeg SUPERforønyd! Og enda mer fornøyd blir jeg når jeg ser på før-bildene. Jeg liker at rommet er veldig praktisk og har plass til det meste av hobbysakene mine, dataen til Espen OG alle andre kontorting, uten at det syns så godt. Nå gjenstår det bare å finne den rette lampen.. Det er ikke så lett når det bare er stråtak, og lavt under taket. Men sånn er drømmehuset, skjevt og rart, og akkurat passe for oss! :)

De neste dagene skal vi ta en skikkelig oppryddning i de rommene som gjenstår. Skal vi få plass til å pusse opp noe som helst der oppe må litt av rotet ryddes først. ;)

2 kommentarer: