mandag 28. februar 2011

Gyngestol hjelp??

Jeg har hatt noen små prosjekter på vent ute i bryggerhuset en stund, som bare har ventet på at jeg skulle få nok energi og tid til å shine dem opp. Et av prosjektene er en gammel gyngestol, kjøpt på loppis for 50 kr! Så i går begynte jeg å dra ut evig mange stifter, (flere hundre) og å skrelle stolen. Ut kom det lag på lag med.. ekle saker, og nå er det bare ramma igjen. For å si det sånn kan jeg godt skjønne hvorfor den luktet litt rart etter å ha sett alt som var inni den!

Men! Jeg har aldri gjort sånt før, så nå er jeg litt lost.. hva putter man egentlig INN i stolen igjen da, som fyll? Er det noen som vet?? Det gamle greiene som var der er ihvertfall helt uaktuelt. Det føyk ut støv og ekle saker, så det må være veldig helseskadelig!

Dessverre har blitsen på kameraet vårt akkurat takket for seg, så jeg får ikke slengt ut noen bilder av gyngevidunderet. Men her er noen bilder fra familiens prosjekt i helgen..



Vi lagde to "bob-baner" i hagen. Kommer ikke helt frem på bildene, men de ble ganske bratte..



Lillegutt var storfornøyd selvom akebrettet kantret..



En innvendig akebakke..



Som kom ut av en av de ikke mindre enn tre snøhulene vi har laget. :) Er ikke til å legge skjul på at vi er usedvanlig barnslige og storkoser oss i snøen alle tre vel? Vi er så heldige å ha en traktormann som måker gårdsplassen vår, derfor har vi fått en ENORM mengde snø i den ene hagen, som passer perfekt for dette bruket. Litt moro skal man vel ha. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar