fredag 29. oktober 2010

Gammelt, men nytt..

En dag for ganske så mange uker siden kom Bestemor på besøk, og hadde med seg en liten forundringspose til meg! Andre ville kanskje sagt gammelt skrot, men jeg ble KJEMPEglad! :) Denne søte lille hylla var en av tingene hun hadde funnet fram:



Nå har jeg malt seks strøk med hvitmaling, og etterpå pusset ned hjørner og kanter for en slitt look, og er veldig fornøyd. :) I går kveld kom den opp på kjøkkenveggen, og da vi spiste frokost i dag ble den virkelig lagt merke til.. Jonathan pekte med en klissete smøreostfinger og sa "oi...". Så søt! :)

I kveld har vi vært på loppemarked, og virkelig gått AMOK!! Faktisk så til de grader at vi måtte ringe forsterkninger. Lillebror med kamerat måtte komme og bære saker og ting. I tillegg til Espen. Og for å si det sånn. Det var ikke plass i bilen heller. ;) Lillebror ristet en del på hodet, og kunne ikke skjønne hva jeg skulle med DEN der (sånn ca hundre ganger sa han det), mens Espen tror jeg har gitt opp. Han var så søt atte, der han satt med Jonathan og et lass loppissaker og ventet på bærehjelp. Særlig når han ikke flippet over at jeg stadig bar bort litt flere småting. Men jeg har planer. STORE planer. Og de skal jeg røpe en annen dag.. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar