fredag 22. april 2011

Litt nytt.

Arbeidspåsken gir resultater. Om ikke mange dagene skal rakene få hvile seg litt igjen, for nå er det som stod på planen snart striglet. Vi har fylt nærmere 60 søppelsekker med avfall, og kanskje tatt 1/3 av tomten. Så derfor blir ikke alt tatt med en gang, da ville vi nok fått pustebesvær til slutt. Men vi er godt fornøyd med det vi får gjort, for med to små er det litt begrenset hva vi kan rekke over mens de sover.

Lenge har jeg kikket etter en kritt-tavle til gangen, men ikke funnet sånn jeg ønsker meg. Til slutt endte jeg opp med å kjøpe denne her på Ikea, men fargen passet ikke inn her. Mørkt tre var ikke tingen for meg, så den måtte bli hvit. Og jeg ble veldig fornøyd. :)




Kritt kjøpte jeg inn for flere måneder siden, på Søstrene Grene. Og der kostet de 2,95 kr eller sånn. Utrolig søte fargekritt nesten helt gratis, sånt liker jeg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar