lørdag 2. april 2011

Award!

Jeg har fått en award av Supersnuppa, med denne koselige bloggen. Ta en kikk inn. :)



Her skal jeg linke til den som sendte meg den, og dele 8 ting om meg selv:

1. Jeg er avhengig av vann, og drikker minst 2,5 liter om dagen.

2. Jeg har ekstrem forbi mot fugler. Særlig når de flyr!

3. Antagelig er jeg en gammel dame gjenfødt i en ung kropp, for jeg elsker alle mulige gamle saker.

4. Jeg er veldig glad i friluftsliv.

5. Når jeg ikke er i barselspermisjon jobber jeg som sykepleier.

6. Jeg har støv på hjernen, og HATER rot.

7. Jeg er veldig lite teknisk, og kan ikke stort annet enn å skru dataen av og på.

8. Nyttårsforsettet mitt var å begynne å lage det meste av mat fra bunnen av, og jeg er i ferd med å komme meg.

Awarden skal sendes videre til 5 andre blogger med under 100 følgere, og nå har jeg prøvd og prøvd å få til dette linke-greiene, men jeg er ikke smart nok faktisk. SÅ! Da oppfordrer jeg alle mine bloggvenner til å ta den. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar