mandag 18. april 2011

Arbeidspåske..

I år har vi en skikkelig arbeidspåske. Planen er å få ryddet opp litt utendørs, men ting tar tid. Vi har nemlig funnet ut at i tillegg til å kjøpe oss hus, har vi også kjøpt oss masse søppel. Det ligger NOE rot og skrot utendørs som må fjernes ja. Ihvertfall hos oss som har to småtasser som sikkert kommer til å utforske hver krik og krok etterhvert. :) Men etter å ha fylt litt over 30 søppelsekker med skrot har vi kommet ca halvveis, og det er jo ikke så verst det heller. Fremover går det ihvertfall. Uansett er det deilig at alle har fri og masse tid til å kose oss.

Her pynter den største gullungen til påske, med jallpåskeegg fra mormor: ;)



Lillemann vokser og gror han også, og plutselig en dag satt han sånn her. Først skal jeg innrømme at jeg ikke tenkte på det, men fortsatte å lage middag, men så måtte jeg stoppe opp og litt, og hmmm!! Dette var da uvanlig. Hehe. Lille flinken.



Meeen. Det gikk jo bare en dag ekstra, så satt han sånn i sengen sin også. Så, med tungt hjerte måtte vi sette bort denne sengen for denne gang..



Og inn kom sprinkelsengen. Skuvsengen skal tilbake når mini blir større, men i den bittelille babystørrelsen kommer den nok ikke tilbake. Ikke på mange år ihvertfall! ;)

Jeg maler litt småprosjekter om dagen, de skal jeg vise frem en dag snart, håper jeg. Må bare bli ferdig først. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar