mandag 28. februar 2011

Småprosjekter..

Denne lille rampekråka har vært oppe hele natten, og da selvfølgelig sovet nesten hele formiddagen.



Meen. Da har jeg rukket å gjøre en hel del i det minste, selvom jeg helst skulle ha sovet på natten i steden for å være ultraeffektiv på dagen.



Se på denne stolen, jeg var så heldig å få tre sånne av Bestefar. Han hadde i lengre tid prøvd å gi dem bort til familien, men uten hell. JEG ble veldig fornøyd, og det samme tror jeg Bestefar ble. Alltid fint når ting får nytt liv. :) Jeg har spurt Espen om han ønsker seg en sånn godstol på kontoret med et lite skinn, men merkelig nok var det ikke sånn stol han hadde sett for seg.. Makan!



Hjerter hører med, her har vi hjerter hengende litt overalt i de fleste rom.. Dette har jeg viklet selv, etter å ha kikket på supersnuppa sitt. (Jeg tror jeg må lære meg å lage en sånn link snart, men ting tar tid.. ) Syns det ble litt koselig jeg. :)

Nå skal straks den største gullungen hjem fra barnehagen og spise hjemmelaget blomkålsuppe. Nam! :)

2 kommentarer:

  1. Så lenge du orker å gjøre ting om dagen selv om du ikke sover om natter er det vel greit? Misunner deg det!
    Stolene dine blir fine, spesielt med skinn i. Alt blir bedre med Ludde fra Ikea:)

    Så søtt hjerte! Artig at du ble inspirert:)
    Ha en god natts søvn og en fin morgendag!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:) Likte den stolen:)

    W

    SvarSlett