lørdag 12. februar 2011

Male, male, male..

De siste dagene har jeg malt sent og tidlig. Bokstavelig talt faktisk, to strøk om dagen har gjort underverker i lekehytten. Nå mangler bare siste veggen med hyller, og gulvmaling, også er den ferdig. Enkelt og greit.



Fargen ble helt utrolig fin til alle de hvite listene og lektene, syns jeg. Hvitt gulv kommer nok til å gjøre seg!



På denne veggen var det nok en slags boddør før, hengslene hang ihvertfall sånn da vi flyttet inn, så de har fått komme opp igjen på nymalte vegger. Espen kunne ikke skjønne at vi skulle henge opp rustne hengsler på nymalte vegger, mens jeg skjønner det veldig godt. ;)

Heldig for barna er det at både Drømmemannen og jeg er veldig barnslige. For siste nye plan nå er å lage en ekstra hemmelig inngang inn i hytta, gjennom skapet. Vi storkoser oss med andre ord, bare kreativiteten setter grenser for lekehytteplanene.

Dagen i dag har gått med til å sy om gamle håndkler, og i morgen skal jeg slenge ut noen bilder av resultatet. Må bare gjøre noen justeringer først. ;)

1 kommentar: