fredag 4. mars 2011

Her om dagen var jeg i en av mine absolutt favorittbutikker, stoff og stil! De har så masse fint der, og jeg blir alltid så inspirert. Får lyst til å lage ALT egentlig, men denne gangen prøvde jeg og begrense meg. Passer dårlig å sette i gang hundre syprosjekter når 2 etg ser ut som et takras.. Men det var hardt!

Puffen fikk ihvertfall nytt stoff, nå som den er nymalt. Jeg tenkte at puffen og gyngestolen skulle få likt stoff, så de evt kan stå sammen når barna vokser ifra puffen. Meen. Jeg angrer veldig på stoffvalget, det ble bare ikke fint.
Så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med gyngestolen nå.. Er ganske mye arbeid å trekke den om, ærlig talt tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre det igjen med det første, så da er det kjipt hvis ikke stoffet er fantastisk. På en annen siden tviler jeg veldig sterkt på at gyngestolen ikke blir stæsjet med puter/skinn/teppe, og da syns det jo ikke så godt.. Hm! Jeg er overrasket, hvitt passer tydeligvis ikke alltid. SJOKK!

Her er den ihvertfall:



Det går framover med dvd-skapet også. Se her kommer det etterhvert masse hyller til de stygge filmene:



Tror det skal bli fint når skapdørene er igjen! ;)

Og sist, men ikke minst.. Her er et bilde av supergyngestolen:



Nesten så jeg blir litt varm og tenker det kanskje var dumt å skrelle den helt med engang? ;)

Helgen skal brukes til ingen prosjekter egentlig, da skal vi bare kose oss med barna, og late oss generelt faktisk. Håper alle andre skal kose seg i helgen og! :)

1 kommentar: