onsdag 8. desember 2010

Jeg fant, jeg fant!

I går tok vi turen til Bauhaus av alle steder, og der hadde de ca 100 dørhåndtak å velge i. Så i stedenfor luksusvarianten min til 3400kr pr stykk (!!), fant vi noen andre, nesten like fine til rundt 100-lappen. Genialt. :)



Det eneste som trakk litt "ned" var at de er litt små. Ikke at jeg noengang har vært i et hus og tenkt på at de har små dørhåndtak, så det er vel mest en vanesak. Dessuten har vi ca barnestørrelse på hendene her i huset, så det går vel greit skulle man tro.. Jeg ble ihvertfall superfornøyd med å få opp den første, og gleder meg stort til jeg kan skru opp fire til på nymalte dører! Dette ble noe annet. :) (Og ja, detaljene ER viktig!!)

Ja, også har kjøkkenhyllen vår fått noe nytt:



Også nymalt, fra Bestemor. Var den ikke fin kanskje? :)

Nå er walk-in-closetet ferdigmalt, og innredningen kjøpt. Bare litt spikring og maling av gulv gjenstår, før vi kan skru opp innredningen. Gjett om jeg gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar