torsdag 30. desember 2010

Husets julegave!

Huset har fått julegave, dette kjempefine speilet her, til walk-in-closetet, og jeg er SUPERFORNØYD!! :) Hva er vel bedre enn å kunne speile hele seg igjen, etter et halvt år uten skikkelig speil? Og å slippe å drasse klærne ut av skapet for å prøve dem av og på, men bare kunne henge dem kjapt opp igjen? Jeg er ihvertfall lykkelig. Og Espen, for han er den som rydder klær i dette huset. ;)




Malekosten skulle jo egentlig ta juleferie, men det klarte jeg ikke helt. Måtte bare male denne kisten her hvit. Fra før var den rød, og stod i låven, så det var moro å få den inn. Den var faktisk amerikakofferten til bestefaren til hun som bodde her før. Under lokket finnes det til og med et hemmelig rom, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med låvefunnet mitt! :) Jeg er ikke helt fortrolig med at det ble så veldig kontrast mellom beslagene og hvitfargen, men sånn er det nå engang. Etter å ha malt fire strøk, og tatt av all maskeringen, tror jeg ikke jeg gidder male den igjen på en stund..



Brudekjolen min har fått den plassen den fortjener. Siden jeg aldri skal bruke den igjen, er det koselig å ha den hengende så den syns.



Det som gjenstår her inne nå er å henge opp en lampe, og å bli kvitt maskringen mellom vinduene. Malingen har nemlig klart å fryse fast, så det ser ut til at jeg må vente på varmere tider.. Lampa er noe så kjipt som en rad med spotligther. Men det gir godt lys da.. :)

2 kommentarer:

  1. Fint med helspeil ja!
    Du har fått et skikkelig bra walk-in-closet. Det har jeg alltid ønsket meg. Nå har vi plass, men vi bruker rommet som soverom nå. Det får bli når ungene blir større og kan flytte ned en etasje...

    Fortsatt godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant? :)
    Ahh. Greit å ha en fremtidsplan da, da har du god tid til å planlegge. :)

    Godt nytt år du også. :)

    SvarSlett