onsdag 1. desember 2010

1. Desember..

og første luke i kalenderen er åpnet:



De som kjenner meg hadde nok aldri trodd jeg kom til å gå til innkjøp av en sånn grell fargelys-sak, men. Den slo fantastisk godt an til han som har den hengende på rommet sitt, og blir nok fin ved leggetid. Jonathan er nemlig ekstremt mørkeredd, og kan ikke få for mye lys om kvelden. Og hvem Mamma unner ikke barna å få noe de selv syns er veldigveldig pent hengende på veggen? Hehe. Innen rimelighetens grenser, vel og merke.. ;)

Her er adventskalenderen:



Espen og jeg lagde den til Jonathan da han var baby, så det er jo koselig at den er hjemmelaget. Jeg har alltid hatt et litt ambivanlent forhold til den, blir aldri helt glad i den. Men den henger jo ikke akkurat oppe hele året, så jeg får ofre litt av plassen til det penere stæsjet mitt, til denne i desember. ;)

Pakkene kommer bare opp en for hver dag forresten. Jeg har en liten minimann som er veeeldig glad i presanger, og jeg syns ikke det er verdt å utfordre han på akkurat det. Det er nok andre ting å krangle om. Men jeg kan avsløre at de fleste pakkene våre i år ser ut som dette her:



Jeg syns det ble veldig koselig med gråpapir på presangene mine.
I de fleste pakkene er det mest småting, noen småleker, litt julepynt og bittelitt godteri. Men jeg er ganske nøye på en ting, og det er at ingen av pakkene inneholder skrot, og noe totalt unødvendig. Det er jeg veldig imot. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar