torsdag 5. august 2010

Vi var så heldige at de som bodde her før lot det stå igjen litt forskjellige saker (rot?) rundt omkring i låven og bryggerhuset. Noen av tingene skjønner ikke jeg helt hva vi skal bruke til (verktøyting?), mens andre ting skjønner ikke Espen hva vi trenger til. Men stort sett er vi begge fornøyd med noen av skattene som stod igjen.

Jeg har ikke hatt tid og energi til å kikke overgrundig igjennom alt, men dette trauet fant jeg ganske fort, og falt veldig for! Det var ekstremt nedstøvet og fælt, men etter endel grundige vaskerunder, og litt spraymaling syns jeg det ble sjarmerende. Koselig å fremheve stedsnavnet og, syns jeg. :)




Jeg blir bare ikke helt enig med meg selv i hva jeg faktisk skal bruke det til. Oppe til vurdering er både blomster eller urter ute, fruktfat (men det er nok litt for stort), eller noe annet inne. Helst har jeg litt lyst til å ha det stående på kjøkkenbordet, for det er det virkelig plass til nå. Men det må jo nesten ha en funksjon og.. Får tenke litt. I mens står det ute på benken på trappa og venter.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar