mandag 16. august 2010

Lamper i taket!!

Vi har fått de nye lampene våre, og de er på plass. Endelig! Var veldig usikker på om det kanskje ble litt voldsomt, særlig siden det er to av dem, men da de kom på plass ble jeg veldig fornøyd i grunnen. Og det er visst ikke bare meg.. Lille minimannen hadde nok ikke lagt merke til dem før i dag, for da lyset kom på tiiidlig i dag hørte jeg bare.. "oi.." og så en finger full av skinkeost peke mot lampa. Så de slo an for flere her.. :)



Jeg har hatt en søt hjerteknaggrekke liggende i hele sommer, kjøpt inn før huset, med tanke på at den skulle bo i mitt fremtidige drømmehus. Flaks for meg var det jo at drømmehuset dukket opp så den fikk et sted å bo også da. Har brukt laaang tid på å fundere på hvor den skulle henge, men fikk omsider bestemt meg. Og, jeg er strålende fornøyd med at jeg kom på det gamle forkleet som henger der.. Det sydde Bestemor til min tante da hun var liten, og siden har alle i familien brukt det.. Nå er turen kommet til lille minimannen, så da får det henge her og vente så lenge. Koselig at Bestemor har laget det syns jeg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar