onsdag 14. november 2012

Littegran rødt..

Siden vi er i nedvaskmodus om dagen ryddet jeg likegodt frem noen røde detaljer på kjøkkenet..
 
Stolen med julerøde striper fikk komme frem..
 
 
Og en duk på salg ble omsydd til rullopp-gardin og et putetrekk.
Hadde egentlig planer om å sy bånd til å rulle opp med, men syns i grunnen denne løsningen ble så fin at jeg med 100% sikkerhet kan si at det gidder jeg nok ikke..

 
Så nå at det første bildet var litt misvisende, stripene er selvfølgelig horisontale, ikke på skrå.
 
Mens jeg var i rødt humør tok jeg likegodt frem barnas julebøker, så de står lett tilgjengelig i hyllene, tipper det er to små som kommer til å bli lykkelige for det.
 
Jeg planlegger å bli monstertidlig ferdig med julegaver i år, og har alt kommet et godt stykke på veien. Strålende fornøyd med det. :)
 
 

1 kommentar:

  1. Ååå det ble kjempekoselig da ! Så fiiin !!! Ja lurt det å bli tidlig ferdig med julestresset , sånn at man har mer tid til bare kos. Klem klem

    SvarSlett