lørdag 23. juni 2012

Lillebrors hule

Tidligere denne uken fikk lillebror ENDELIG sitt eget rom. Etter å ha delt rom med storebror siden juletider var det på tide med noe eget, for begge to. Jeg trodde kanskje storebror skulle bli lei seg og savne lillebror, da det har vært mye trygghet i å ha en liten kråke på rommet, men tvert imot. Ingen av guttene kunne vært mer fornøyd!

Bildene ble ikke så bra, men dette får duge. Fortsatt litt tomt og ny-innflyttet, men veien blir til mens man går.. Regner ikke med det tar så altfor lang tid før det dukker opp både det ene og det andre på veggene her, og ny gardin er under planlegging..



Bokstavene malte jeg for godt over 2 år siden, mens lillebror fortsatt var i magen, så det sier seg selv at det virkelig var på tide at de kom opp på veggen. (Oppe på veggen har de vært da, men det var i det gamle huset, og før lillebror kom til verden. Planer forandrer seg fort. :) )



Vi har ryddet bort babyleker nå, det ga litt ekstra plass. Etterhvert går jeg utfra at vi kommer til å trenge litt mer oppbevaring her inne, og jeg planlegger en hylle til ved siden av denne.. 



En liten loppishylle til 10 kr.



Lillebrors rom er et av de rommene vi ikke har gjort så altfor mye med etter at vi flyttet inn, kun malt det hvitt, og tettet igjen en dør til badet. Vi bestemte oss fort for at når ikke vi voksne har egen dør til badet, så trenger ihvertfall ikke barna det. Tatt i betraktning lillebrors energi- og kreativitetsnivå er jeg VELDIG glad for det i dag.

De siste dagene har dette rommet vært i bruk konstant, for det er visst veldig moro med nytt rom. Men ikke når man skal SOVE, så her har vi en jobb å gjøre.. Satser på at det kommer seg de neste ukene.

I den ene enden av rommet (den som ikke kommer frem på bildene) drømmer jeg om å lage noe kreativt. Kanskje lage et bittelite spisskammers/garderoberom/noe spennende. Vi får se..

1 kommentar:

  1. Jeg synes at det ble veldig fint...og lyst og trivelig som resten av huset. Spisskammers ønsker jeg meg også. Klem

    SvarSlett