torsdag 28. juni 2012

Hjemmelaget: Gardiner

Jeg har fått gjort ferdig noen små syprosjekter i dag.
Lillebror har fått ny gardin..


Med lystett stoff på baksiden. I utgangspunktet har jeg aldri helt skjønt folk som stresser med at barna MÅ ha det helt mørkt når de skal sove. Vel. Etter at barna i huset har begynt å prøve seg på å stå opp kl 5 er jeg villig til å svelge noen kameler.. 


Om gardinen funker gjenstår og se..

Soverommet vårt har også fått gardin. Ikke lystett her, vi voksne trenger nemlig all energi vi kan få grytidlig på morgenen, så sollys er ikke så dumt..


Helt umulig å få frem hvordan stoffet er, men det er grønt med hvite blomster..


Kjøkkenvinduet må klare seg med en gammel gardin, men "ny" drivvedpynt. Ser for meg at denne planken skal pyntes opp litt etterhvert, men ting tar tid. 


Når jeg ser bildene nå, ser jeg jo at vi er i ferd med å få utrolig mange rull-opp gardiner. Men det er i grunnen de jeg liker best, de er enkle og tar liten plass. De er hjemmelagde alle sammen, da vindusmålene ikke akkurat matcher vanlige mål. :)



1 kommentar: