tirsdag 3. april 2012

Endelig ferdig med det siste syprosjektet mitt..



Heldress til Lillebror.





Flodhestmønster!


Jeg liker veldig godt tanken på å sy alle barneklærne selv, litt mer unikt enn det som alle andre har. Men, det er tydeligvis et stort men. Det tar altfor masse tid, og er altfor pirkete, til at jeg hadde orket å gjennomføre det. Men noen småting innimellom er det morsomt å sy.


Etter at symaskinen fikk støve ned hele januar og februar har jeg omsider tatt den inn i varmen igjen, og nå står prosjektene i kø, oppe i hodet mitt. Så får vi se da, hva som blir noe av og ikke.. Noen lette sommerklær til barna har jeg ihvertfall bestemt meg for å sy, hvis jeg finner noe fint stoff. Stoff og Stil har jo masse fint, og billig, men etter å ha vært en ganske god kunde der de siste årene, begynner jeg å bli litt lei og. Så. Er det noen som har noen tips på stoffbutikker kanskje??
















1 kommentar:

  1. Den ble kjempesøt da ! Jeg er jo ingen syer kan du si , men det er en liten butikk på Farmandstredet som har masse rare stoffer ser det ut til. Ellers så er det nok ingen som kan måle seg med Stoff og stil , tror jeg. Klem

    SvarSlett