torsdag 16. juni 2011

Oppbevaring

De siste dagene har organisering stått i fokus her i drømmehuset. Etter å ha fundert i flere uker (faktisk!) har jeg omsider flyttet om og ryddet opp alt som er, inne i kjøkkenskapene. Kan ikke skjønne at det kan bli så masse rot, så fort, men tydeligvis. Da vi flyttet hit var jeg over middels høygravid, med bekkkenlåsninger, og derfor gikk ting litt fort i svingende da vi ryddet inn kjøkkenutstyret. Nå er lillemann straks 10 mnd, så da var det vel på høy tid å ommøblere litt..



Gjett om jeg blir blid av å kikke inn i mine ny-ryddede skap. ;)



En liten plaket til kjøkkenbenken var på sin plass syns jeg.

Og her er det andre store prosjektet vi har holdt på med de siste kveldene nå:



Det stod et gangskap her da vi flyttet inn, ikke som vi hadde kjøpt selv, men etter tre strøk hvitmaling og nye knotter ble det okay til vi hadde gjort unna litt andre prosjekter.. Men den siste mnd har den ene døren kranglet og falt av noen ganger, og etter at den minste minien vår klarte å rive hele døren av hengslene (!!) fikk vi nok, og ga det bort på finn. Vi stakk på ikea og kjøpte inn nytt, Espen har skrudd og skrudd på det de siste to kveldene, og i går stod det ferdig. Bare at..eh. Hengslene til den ene døren glemte vi å kjøpe. Er det mulig?? Så, nytt skap, men samme døren mangler. Åpen hylleløsning?

1 kommentar:

  1. Det er så deilig å bli ferdig og ikke minst og få orden i heimen! :) Her er alle skuffer og skaper blitt ryddet -noe som trengtes før jentungen kommer! Og det er så deilig når man er ferdig! :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett