mandag 20. juni 2011

For en gangs skyld..

har jeg husket bryllupsdagen! *kremt* Jeg er nemlig utrolig dårlig på å huske datoer, men min kjære drømmemann husker alltid alle. Og hver eneste gang kommer han med roser eller andre overraskelser, mens jeg har måttet improvosere litt i siste liten. I år var jeg faktisk i forkant, og overrasket med en bitteliten fjelltur, på Gaustadtoppen. Espen trodde vi skulle på kino, så han ble ganske glad for en natt på hotell i steden. Fjellturen falt også i smak, men ærlig talt tror jeg søvnen slo best an. Det skal sies at vi har to små som har vært natt-terrorister siden påske, og vi begge begynner og føle oss rimelig halvdaue til tider.. Hehe!

Her er et lite bilde fra bryllupsdagen..

>

Og på de tre årene har vi jammen rukket å fordoble antall mennesker i vår bittelille familie. ;)

>

Nå sover kranglefantene, og grilling står på planen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar