tirsdag 7. juni 2011

Etter mye om og men..

har jeg endelig fått ny symaskin!! Den gamle har vært sykemeldt i mange, lange uker, og delen som mangler er nesten umulig å skaffe, så da var det på tide med en ny maskin. Og etter ikke mindre enn to turer tilbake til butikken for å få med alle delene, og fikse noe som var galt innstilt kunne jeg endelig sy igjen. Jeg er SÅ fornøyd. :)



Denne puten er sydd av stoff fra stoff og stil. Syns det blir så fint med sånne kantebånd rundt av alle slag, putene ser hakket mer fancy ut da. Kurven den ligger i var det noen som skulle kaste, men så kom den til meg.. trefarget og fin. Etter 4 (!!) bokser med hvit spray ble den akkurat som jeg ønsket meg. Etter det kurvprosjektet der har jeg stadig kikket etter fine kurvmøbler på finn.no og bruktbutikker, men de rette har ikke dukket opp ennå. ;)

Så, nå får jeg endelig sydd alle småprosjektene som bare har ligget på vent. Moro! :)

1 kommentar:

  1. Søt pute! Det er så moro å sy, spesielt sånne småprosjekter! Har flere selv, og elsker å sitte foran maskina (selv om jeg ikke er særlig proff)!

    Ha en fin dag!
    -Mari

    SvarSlett