fredag 15. oktober 2010

Små prosjekter ferdig! :))

Dette har vært en i overkant stressende uke, vi har vært på farten så og si hele tiden. Men tydeligvis har Isak likt det, for han har vært roligere enn noensinne. Jeg har fått et håp om at magevondtene er i ferd med å snu, det er godt å se at lille gutten vår har det bedre! <3 Ikke minst var det FANTASTISK at han sov bittelitt for seg selv i dag, for da rakk jeg noen av prosjektene jeg har på vent..


Jeg fikk malt gangskapet, den obligatoriske ikea-krakken (som absolutt alle jeg kjenner eier omtrendt) og en liten hylle jeg har fått av Bestemor.



En liten nøkkelring til nøkkelen til badedøren fikk jeg også malt.. Jeg er veldig glad i små detaljer, så jeg blir i overkant entusiastisk over å få sånne småting på plass. :)



Og sist, men ikke minst fant jeg disse FINE knaggene til å henge opp i gangen når den er klar. Har lett en stund etter de perfekte, så ble veldig glad da jeg fant disse. :) Fra før hang det nemlig en hattehylle der, i stål, og jeg er faktisk allergisk mot hattehyller (hvis man ikke bruker hatt da), så det var DEILIG å skru den ned. Tenker det blir fint med disse krokene. :) Det eneste jeg er litt usikker på er den lille knaggrekken.. Tenkte å ha en rekke i barnehøyde, men vet ikke om den skal være så liten eller om den burde være like stor som den store? Tenkte å se hvordan det blir når vi henger opp den store først. :)

Knaggene er kjøpt i verdens koseligste butikk i Holmestrand faktisk. Det er kombinert frisør og interiørbutikk, og jeg bare VET at jeg ikke har råd til å klippe meg der. For det er nok ikke så lurt at jeg får altfor god tid til å sitte og se på alle de fine sakene i den butikken, for nesten ALT er fint der (lønner seg mest å stikke innom der med begge barna på slep, så det må gå litt fort..). :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar