onsdag 6. oktober 2010

Bademas, igjen

Nå er snart badet vårt fiks ferdig, og jeg GLEDER meg! Planen min i morgen er å vaske klær for å si det sånn, for her har vi faktisk mer klær på utsiden av klesskapene enn inni om dagen. Og det til tross for at mamma har vasket masse for oss. Våre barn er antagelig ekstremt urenslige typer, som tisser og griser på alt-hele tiden. :) Deilig blir det ihvertfall å få det bort, og at særlig barna får rene klær igjen. Etter nesten to uker uten vaskemaskin måtte nemlig Jonathan skifte til pysjbukse på dagen i dag, da utvalget var labert (det stod mellom det og snekkerbukse, og det hater lille minien sterkt å bruke, raringen).. ;)

Men jeg tror vi kommer til å verdsette badet litt ekstra mye etter å ha vært dømt til å bruke utedo den siste tiden. Det har slått meg mer enn en gang at det må vært rimelig hardt i gamle dager da man bare hadde utedo om vinteren for å si det sånn. For ikke å snakke om hvor ekkelt det faktisk er å gå inn dit når det er mørkt og sikkert hundre flaggermus og andre luringer rundt ørene på oss. Jeg trodde jeg var en villmarkens kvinne, men har tydeligvis tatt feil hele tiden. ;)

Denne søte flasken har jeg spart og spart, planen var å pakke den opp når den kunne flytte inn på badet, er den ikke fiin? :)



Jeg er bare litt usikker på om jeg kan helle over parfyme på den, uten at den råtner og blir ødelagt.. hmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar