fredag 2. desember 2011

Nytt skap og skrytebilder

Som nevnt før i uka hadde jeg et billyprosjekt som mislyktes. Jeg prøvde å male eikefargede skap hvite, og det var ikke tingen. Dørene ble veldig lite pene, så vi valgte å bytte ut hele billyopplegget. Inn kom et nytt skap, og det ble penere enn fryktet. Jeg var svært skeptisk, men mannen i huset tok en sjefsavgjørelse. Jeg burde antagelig la han ta sånne avgjørelser litt oftere.. :)




Veldig hvitt og fint ble det. Etterhvert kommer det nok et skap til, nå som vi har prøvd ut hvordan det ble i stua.



Ikea kan aldri bli unikt, men egne knotter fikk jeg i det minste skrudd på. Dessverre er de i perfekt høyde for lillebror, han elsket å kunne lukke opp skapene, men det gjorde ikke mor. Derfor ble det lekre hårstrikk-barnesikringer.. Hehe.




Storebror elsker å hjelpe til. Han var nemlig veldig spent på nytt skap. Må si 3- års alderen er herlig, for en fantastisk tøysete humor (bæsj og tiss), bestemte meninger og utrolig mange rare kommentarer. Jeg må bare le av den lille rare mannen vår. :)



Den minste mannen her er ikke helt bortreist han heller. Han tror antagelig at han er nærmest tre år han også, for han kaster seg ut i nøyaktig det samme som storebror, hvis han ikke blir stoppet. Og da blir han morsk! I dag hadde han på den snekkerbuksa på bildet for første gang. Den buksa hadde storebror på seg den dagen lillebror ble født, og da føltes det som storebror var så stor, men nå er lillebror nesten like stor. Sukk, hvor blir tiden av..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar