onsdag 21. desember 2011

JuLeStRøMpEr og RoOmMaTeS

Gårsdagen ble svært så effektiv, og her er resultatet:



Svært enkle, og litt kjedelige, men greie julestrømper. Til neste år kan vi vurdere å slenge på litt pynt også, men tror dette holder for i år. Det skal nevnes at jeg sydde ikke mindre enn 6 stykker, og derfor var jeg ikke ekstremt kreativ mot slutten. Men det er da innholdet som teller?! (Og for de som lurer, så ja. Jeg fikk i oppdrag å sy en til meg selv og.)

Nettene med to små kan være ganske kaotiske til tider. Det går litt i perioder, og etter en lang periode hvor ting har vært veldig bra, er vi nå tilbake til hyl, skrik og gråt. Storebror er dessverre blitt veldig redd for brann, etter en par brannøvelser i løpet av høsten. Jeg tror vi har vært igjennom alle triks i hele boka (ink å ha han i sengen vår), og i dag har jeg bestemt meg for å prøve dette..



Lillebror på rommet! Jeg håper sterkt at dette skal hjelpe, det er ihvertfall verdt et forsøk! Særlig siden jeg jobber netter og drømmemannen er rimelig hvit i ansiktet når jeg kommer hjem til tider. Synd er det bare at rommet blir mindre, og vi har kjøpt et lite bensinpumpe-skap til storebror til jul, som skulle stå akkurat der. Men ingenting er verdt nattesøvnen. Og for den som måtte lure, lillebror blir også vekt nesten hver natt uansett, så det kan ikke bli verre. Tror jeg. ;) Blir spennende og se. :)



Men alt er ikke bare kaos altså, rent bortsett fra de timene alle er våkne på natten, koser vi oss veldig. Jeg syns det er fryktelig stas å ha to så flotte gutter, som nå kan leke ganske greit sammen. Lillebror henger med så godt han kan, både på ski og i perling med småperler, og storebror har veldig omsorg for "lille Isaken min", som han sier. Nå begynner vi virkelig å få igjen for det å ha to ganske tette. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar