mandag 17. januar 2011

Litt nytt..

Nå om dagen driver vi med småpirk til kontoret. Var en snartur på ikea (kan kanskje ikke si snartur når man har to småtter med og, ingenting blir snart da men), og fikk kjøpt et skatoll Espens data kan bo i..



Er egentlig overhode ikke min smak, men etter å ha kikket rundt på internett i flere mnd stod det mellom det her, eller ha den stygge dataen framme. Og da var vel valget enkelt.. Espen kom med den lyse ideen om å skifte knottene, så da blir det ihvertfall litt finere. :) (Jeg tror forresten han angret på det med knottene da han bare fikk tenkt seg om, og kommet på at det ofte blir en ganske dyr affære.. ;) )

Vi stod også og kikket på hyller på ikea, og fant ut at absolutt ingen av hyllene der passet helt perfekt hos oss. Vurderte å kjøpe noen og sage til, men siden ingen så ut til å være akkurat det vi ønsker oss fant vi ut at vi like gjerne kunne lage noen selv. Og som alltid når vi skal lage noe selv gikk vi på skattejakt i låven, og fant akkurat de materialene vi trengte. Følte meg rent så økonomisk. ;)



Så nå har jeg fått malejobben. Tror jeg ender på å male de i varm lin jeg, litt brekk til alt det lyse. :)

Listene er det eneste som gjenstår der inne ellers, og bare vi får surret oss til å kjøpe de inn kommer de opp og. Må bare bli enige om nøyaktig hvordan de skal se ut først.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar