mandag 20. desember 2010

WALK-IN-CLOSET!!

Alle som kjenner meg begynner nok å bli lei av gnålet mitt nå, for det er vel ikke en lite kjent sak at jeg IKKE HAR FÅTT PAKKET UT KLÆRNE MINE ENNÅ?! ;) Men nå, nå er det slutt på sutringen. Endelig er rommet ferdigmalt, og innredningen skrudd opp. Og jeg er såå FORNØYD! Nesten så jeg vurderer å flytte sengen opp dit, bare for at det ikke skal bli borte i natt.





Gulvfargen var jeg svært usikker på i butikken, men da den kom på gulvet ble jeg litt forelsket i den. Jeg som bor med mine tre gutter burde så absolutt ha brunlilla gulv, i MITT rom! :) Sukkertopp heter fargen.



Men når sant skal sies er det ikke alle guttene som er så maskuline av seg. Se på søtnosen min, som klarte å snappe til seg en av gravidkjolene mine, og MÅTTE ha den på. Sammen med noen grusomme gummistøvler jeg hadde gjemt oppe, men som han såklart klarte å fiske frem igjen. Jonathan virkelig elsker å låne klærne til Espen og meg, og alt som er rosa er best om dagen. Hehe. Velvel, det er nok en fase de fleste små skal igjennom da.



Litt førbilder:



Og dette var omtrent sånn gulvet så ut, derfor måtte det males. Men jeg angrer ikke nå.




Ble det ikke fint kanskje? :) De neste dagene skal vi prøve å få ryddet inn alle klærne, også skal det inn et par andre småting og. Jeg lurer bla på om ikke nissen har vært veeeeldig snill, og tenkt på at jeg ønsker meg et stoort speil der inne.. :)

Nå som vi er ferdig med det første rommet i andre etg ble jeg egentlig veldig motivert til å fortsette på resten, for forandringen ble så enorm, og det ble så fint, syns jeg. Skal bli moro når de andre rommene der oppe står i stil. :)

2 kommentarer: