mandag 13. desember 2010

Se:

Riktignok ser loftstuen vår helt, HELT ille ut. Det er et katastrofeområde uten like, for der ligger verktøy side om side med esker og flyttekaos. De som kjenner meg hadde nok fått sjokk hadde de sett hvordan det ser ut der, for jeg virkelig hater rot. Men, fordelen er jo at jeg kan både spikre og male rett mot gulvet der uten at det gjør noe, for både vegger og gulv skal rives og lages på nytt. De siste dagene har jeg malt litt på dette lille skapet innimellom alt mulig annet, og nå er det en ting som faktisk skal være I loftstuen som både står på rett plass, og som er ferdig. Ble det ikke fint? :)



Jeg har malt det i fargen "varm lin", og fargen syns jeg er superfin. Kunne godt tenkt meg denne på veggen i et rom og, men der er jeg ganske så nedstemt, så som et kompromiss skal vi male med denne inne i boden. Blir nok fint. :) Inne i skapet skal det nok få bo masse stoffrester til små og store syprosjekter. Oppå kanskje det kommer en tv.. hvis Espen er overbevisende nok. ;)

Verdens vakreste Luciagutt, som bare skulle pynte lillebror med litt glitter og, før feiring i barnehagen..



Da vi kom til barnehagen var han ikke like høy i hatten lenger, så pappa måtte bære han igjennom luciatoget. Men med var han. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar