søndag 25. september 2011

Monsterbukse

Denne uka har vært veldig hektisk, så lite produktivt har skjedd på husfronten. Jeg jobber på natt, og denne helgen har jeg arbeidshelg, så med fem netter denne uka er jeg rimlig døgnvill. Med to små er det jo tross alt ikke tid for å late seg så veldig på dagene heller! ;) Det eneste kreative jeg har gjort denne uka (nærmest) er å lage ferdig monsterbukse til storebror, og her er resultatet:



Tror han ble fornøyd..



En liten lomme til det aller viktigste, hører med.



Buksa ble akkurat passe skjev og rar, for strikking er ikke min sterke side. Men jeg tror den skal gjøre nytten. :)
Nå er det tid for å sove bittelitt før ukas siste nattevakt..

1 kommentar:

  1. Så tøff ei bukse.. Bør få begynt på ei til frøkna sjøl..
    Trivelig at du vil delta på min lille give away -tvi, tvi...
    Mari Johanne

    SvarSlett