fredag 9. september 2011

Hverdag

Hverdagen har inntruffet i dette huset og. I forrige uke var det slutt på permisjonen min, jeg har begynt å jobbe igjen, og lillebror i barnehagen. Og med en ny barnehagehverdag hører det selvsagt med syke barn.. Denne uken var det storebror sin tur, det ser ut som han har fått en veldig mild variant av vannkopper, dvs han har noen få prikker og ganske mye energi. Da passet det fint med strålende sol ihvertfall, for noen turer ut må det bli i løpet av en dag hjemme med to hypre små. :)



Blomkarsene er på andre blomstring tror jeg, koselig med noe som varer en stund. :)

På hjørnet av låven vokser denne grønne planten. Ikke vet jeg hva det er, men jeg syns den gjør seg utrolig godt.



Når energien er brukt opp er det godt å spise vannkringler med syltetøy til lunsj, i hjemmelaget hytte. :)



Tror ikke de lider så veldig akkurat. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar