torsdag 2. september 2010

Ting tar tid..

Tiden løper litt i fra oss om dagen når det kommer til husprosjektet vårt, akkurat nå har vi mer enn nok med å kose oss med barna. Så det går sakte, men litt småting får vi da gjort.. Det er mest kjedelige saker som ikke egentlig synes så godt, men som bare må gjøres. Dvs luftepiper på taket, bytte ut planker her og der, kaste søppel på dynga og begynne å rydde så smått oppe, til vi skal pusse opp der. Når jeg sier vi tar jeg kanskje litt i, det er mest Espen som har gjort sånt nå. Jeg for min del har ikke gjort annet til husprosjektet enn å få med meg et par bruktmarkeder (det trengs det og ja ;) ).

Her er et par bruktkupp:


Denne vekten hadde aldri vært i bruk engang, bare ligget i esken sin hele tiden, og den ble min for 50 kr. :) (Det er IKKE en diger spindelvev over vekten på benken. ;) )



Syns de her var litt søte jeg, og så masse kaffe med sukker og fløte som jeg drikker var det på tide de kom i hus. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar