torsdag 23. september 2010

Jeg glemte..

det siste loppekuppet mitt:



To søte lamper til 5 kr, absolutt helt nødvendige i glassskapet mitt på kjøkkenet. ;)

Jeg fant også endel gamle fine rammer som jeg planlegger å henge opp på en fremtidig bildevegg. Planen er ihvertfall bildevegg, men siden jeg føler de fort kan bli litt voldsomme er det fortsatt på planleggingsstadiet. Rammene skal uansett bli hvite med tid og stunder, bare jeg finner noe de kan males med og som ser pent ut. Hvit spraylakk ble ikke fint.. :-/

Jeg må legge til at loppemarked er blitt noe hele familien syns er ålreit. Før hatet Espen det, mens nå har han blitt ganske så entusiastisk.. Vi legger det til sovetid for barna så de sover i vogna, også får jeg kikke, mens Espen er å finne der de selger vafler og kake. Dvs mens jeg kikker på småting da, Espen er liveredd for at jeg skal kjøpe et eller annet møbel han må drasse på og siden pusse opp, så sånne ting er han med og ser på. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar