søndag 8. august 2010

Første maleinnsats er over..

Endelig er både stue og kjøkken ferdigmalt, og helt klar for oppheng av lamper og skikkelig møblering. Noen ting er kommet på plass, mens andre har fått en mer midlertidig plass. Ny sofa til stua er bestilt, men det tar jammen tid, så imens får jeg kose meg med å kikke opp i stuetaket, på den nye lampen miiiin. :)



Tingen den henger på er en slags pyntegreie (rosett?), ofte finnes de i gips, men fra heeeelt gammelt av skulle det være tre. Før hang det en lampe der som skjulte den ganske godt, men jeg ønsket meg en lampe som fremhevet den bittelitt, så jeg ble fornøyd. Utrolig moro når det kommer opp litt pynteting, så får jeg heller bare overse at det ligger en tv i den ene gamle sofaen her. ;)

Puffen min er på plass da, helt klar til bruk den og. Espen skjønner ikke helt nytten av den, men jeg er veldigveldig glad i den, og med det grå saueskinnet så den bare enda bedre ut å sitte på syns nå jeg.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar