torsdag 22. juli 2010

Badet...!!

Jeg MÅ bare slenge inn et par bilder av badet også. Det er seriøst det grelleste badet jeg noengang har dusjet på, man kan bli deprimert av mindre. Dette skal selvfølgelig også RØSKES ut og shines skikkelig opp, men ikke riktig ennå. I løpet av høsten skal det skje, men vi tenker å vente til etter fødsel og de første ukene med ny baby er overstått. Ikke noe ålreit å komme hjem fra sykehus til totalt kaos, og bruk av utedo. Evt kjellerdo. ;) Planen er ihvertfall å prøve å få til en litt gammel stil, sånn at det matcher resten av det gamle huset. En gammel stil med fliser, normalt badekar, dusjkabinett, toalett OG normale badeskap vel og merke. ;)






I 1. etg har de forrige eierene gjort om alle de orginale dørene til skyvedører, fordi de visstnok har bredere mål enn dører nå til dags. Først tenkte jeg vel egentlig at det ville vi ikke ha, men etterhvert som jeg har tenkt mer på det kanskje det egentlig er greit akkurat inn til de rommene som skal bli barnerom. Dørene der kommer jo antageligvis til å stå åpne mye av tiden uansett. Men akkurat inn til badet blir det vanlige dører, og den ene døren som går inn til det som med tiden skal bli barnerom 2 forsvinner nok helt.


Mens vi venter på bedre tider inne på badet har vi skaffet oss en haug brosjyrer, og kan virkelig tenke oss godt om i hva vi ønsker oss.. :) (Skulle jeg noengang orke å ta et karbad der kan jeg jo alltids kikke i de brosjyrene og late som jeg er på et av de badene. ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar